HTML

Jadranka Világa

Montenegroban ( Crna Gora ) születtem ugyan, de három hónapos koromban ide hoztak a szüleim Magyarországra. Itt tanultam beszélni, írni-olvasni. Itt végeztem az iskoláimat is. Montenegroba már csak rokonlátogatóba járok. Szülővárosomat Kotort és környékét ismerem mint a tenyeremet hiszen rendszeresen járok oda mert ott élnek a nagyszüleim de más oda nem köt. Mi is köthetne? Itt a blogomban megpróbálom sorokba önteni hogyan és mit élek meg napjainkban hazánkban..., meg amolyan érted hallatom a hangom, nem ellened...

Friss topikok

  • jadravica: @Heveseger: Olvastam az ominózus cikket, utaltam is erre. (2013.01.13. 19:21) Cigány-e vagy?
  • Pal Mathe: Jadravica!Te és értékes gondolataid nagyon hiányoznak a facebookról!Nagyon szétszórtad Magad!Nyilv... (2013.01.13. 19:01) Jó alaposan elkúrjátok ti is...
  • rezvez: "... hogy a cigányok problémáit megfelelő súllyal, őszinteséggel, elfogulatlansággal és realitássa... (2013.01.10. 12:14) Tanulnunk kell még a demokráciát

Cigány-e vagy?

2013.01.13. 18:01 jadravica

Nézd má' a hülyét..., Gyurcsány Ferenc "Én is cigány vagyok" táblával a nyakában néhány száz dékás cimborájával tüntetett a Fidesz székház előtt vasárnap délután azért, hogy a Fidesz zárja ki Bayer Zsoltot a pártból a múlt héten a Magyar Hírlapban megjelent cigányságot elítélő véleménycikke miatt. Jórészt idősebbek jelentek meg az eseményen, akik közül többen viseltek Én is cigány vagyok táblát a nyakukban, ahogy Gyurcsány Ferenc a DK elnöke is.

Ti Demokratikus Koalíció meg Feri nem "cigányok" vagytok hanem hülyék, nagyon hülyék. Azért tüntettek, hogy a Bayert zárja ki a Fidesz? Ez ám a hazafias cselekedet, nem ám feltűnési viszketegség meg szereplési vágy mert nyilván ha a Bayert kizárja a Fidesz radikálisan csökken a cigány meg nem cigány bűnözés. Ezzel meg is oldottátok a problémát és "megcselekedtétek amit a megkívánt a haza". Részetekről legalábbis ennyi.... Gondolom majd hőzönghettek, hogy ti bizony mindent megtettetek a cigány és nem cigány bűnözés visszaszorítására, még egy idióta táblát is a nyakatokba akasztottatok... Nevezetes.... Ezzel a megmozdulással letettétek a voksot a gyilkosok, rablók, fosztogatók és egyéb köztörvényes bűnözők mellett...

Ez amit az elmeháborodott Gyurcsány produkál néhány követőjével pótcselekvés, nem más. Nem oldódik meg vele semmi, nem az a megoldása a nagyon elszaporodott keménybűnözés megállításának, hogy publicistákat "elítélünk" amiért megírják a dolgokat. Azt, hogy hogyan írják részemről ugyan vitatható, de az nem, hogy katasztrofálisan rossz, bizonytalan helyzetben a jogszabályok módosítása, keményítése, szigorítása a megoldás és bizony be kell vezetni az "elrettentés" intézményét ami nem újkeletű legfeljebb eddig nem mondtuk ki. Valamivel vissza kell fogni ezeket a gyilkosokat, ezeket az alávaló szemeteket akik két-háromezer forintért képesek öregeket agyonverni. Nos, ezek akik ezt megteszik, nem egyenrangú emberként kezelendő embertársaink, hanem egy másik faj, - az emberiség szemete, hulladéka -, ami fölé kell kerekednünk mert különben ők pusztítanak el bennünket. És igen, föléjük kell kerekedni, de csak ezeknek....

facebook.com/jadranovic

facebook.com/jadravica

facebook.com/jadrankavilaga

twitter.com/jadravica

youtube.com/Jadravica

... ésatöbbi :)

2 komment

Címkék: bűnözés Fidesz Demokratikus Koalíció Gyurcsány Bayer Zsolt Cigányok

A bejegyzés trackback címe:

https://jadrankavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr855016056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heveseger 2013.01.13. 19:09:14

Moderálom én magamat anélkül is , hogy valaki elmondja mit írhatok . :)
Jadranka , remélem a cikket olvastad, mert sokan úgy nyilvánítanak véleményt, hogy nem is látták.
Nincs benne semmi kivetnivaló szerintem. Ugyan úgy állatoknak nevezte akik ilyent tesznek, mint annak idején a roma gyilkosságok alkalmával publikált cikkében.
Milyen jelzőt lehet használni olyan esetben mikor valaki öl, szurkál, brutálisan ver, megerőszakol, kirabol, ????????????? Az állatoktól kell elnézést kérni szerintem.
Néhány idióta pedig ezt kihasználva próbál hírt csinálni magából.
Közveszélyes bűnözők, és őrültek., egyformán károsak......
Na most hagyom abba, mert még moderálásra szorulok.... :)

jadravica 2013.01.13. 19:21:57

@Heveseger: Olvastam az ominózus cikket, utaltam is erre.
süti beállítások módosítása