HTML

Jadranka Világa

Montenegroban ( Crna Gora ) születtem ugyan, de három hónapos koromban ide hoztak a szüleim Magyarországra. Itt tanultam beszélni, írni-olvasni. Itt végeztem az iskoláimat is. Montenegroba már csak rokonlátogatóba járok. Szülővárosomat Kotort és környékét ismerem mint a tenyeremet hiszen rendszeresen járok oda mert ott élnek a nagyszüleim de más oda nem köt. Mi is köthetne? Itt a blogomban megpróbálom sorokba önteni hogyan és mit élek meg napjainkban hazánkban..., meg amolyan érted hallatom a hangom, nem ellened...

Friss topikok

  • jadravica: @Heveseger: Olvastam az ominózus cikket, utaltam is erre. (2013.01.13. 19:21) Cigány-e vagy?
  • Pal Mathe: Jadravica!Te és értékes gondolataid nagyon hiányoznak a facebookról!Nagyon szétszórtad Magad!Nyilv... (2013.01.13. 19:01) Jó alaposan elkúrjátok ti is...
  • rezvez: "... hogy a cigányok problémáit megfelelő súllyal, őszinteséggel, elfogulatlansággal és realitássa... (2013.01.10. 12:14) Tanulnunk kell még a demokráciát

Államvédelmi okok miatt visszautasítva....

2012.01.24. 11:58 jadravica

 2011. október 28., 16:45

 
Tudomásomra jutott, hogy egyeseknek nem nagyon tetszik amit itt "művelek". Mások, más oldalakon sokkal kritikusabbak százszor keményebb szavakkal ostorozzák a még döntéshelyzetben lévőket. Az osztódással szaporodóknak ajánlanám az alábbiakat.
 
Engem elhallgattathatnak, nem érdekel, de attól még a honfitársaim baromira megszenvedik ezt az egészet s konklúziónak csak annyit:
 
- az elszámoltatás egy vicc, köztünk járnak, szépen, elegánsan és kurva gazdagon a tőlünk ellopott pénzből, amit nehezen kerestünk meg és adtunk be adóként.
 
- afeletti igyekezetünkben, hogy az államadósságot mindenképpen kifizessük, beáldozzuk a teljes jelenlegi lakosságot, én úgy hiszem.
 
Bizonyára lennének más módszerek is, dehát mi mindig pápábbak akartunk eddig is lenni a pápánál, tehát most Orbán megmutatja, hogy mi ezt is kinyögjük, amit jogtalanul elloptak tőlünk, tehát többszörösen kifizetjük, - ha nem tévedek -, és ők ebben semmi kivetnivalót nem látnak és türelemről meg összehúzásról beszélnek.
 
- Matolcsy egy magasröptű gazdasági célért, gondolom az államcsőd elkerüléséért, mindent beáldoz.
 
- felháborító, amorális, etikátlan most már ez az egész.
 
Miért csak én látom így? Miért szajkózzuk a fidesz elrendelt szövegét? És sajnos olyanok szólalnak meg, akik nyugdíjasok, - én egyébként még nem megyek nyugdíjba, és soha nem fogom tétlenül nézni, hogy a honfitársaim belerokkannak ebbe az egészbe - és valljuk be, őket egy csomó minden nem érinti már vagy még, de ők teljesen másképp látják. s mivel a fidesz tudja, hogy neki is a nyugdíjasok a fő bázisa, csak a jobboldali, türelemről papoló, félő, magát meghúzó emberek, ezért bátran ráereszti őket a társadalomra, hogy azt gúzsba kösse.
 
Nincs béke, nincs nyugalom, és nincs tiszta helyzet pont ezért.
Nagyon jól írta a Magyar Nemzet, a baloldal szemétkedéseivel szemben egyetlen fegyver van: jó kormányzás. Eleddig azonban én kormányzást nem láttam, csak adókivetést.
És még egy lehet amivel lehetne válaszolni: Végre tényleg börtönbe zárni és vagyonukat elkobozni azoknak, akik ide juttatták az országot és a Nemzetet mert mi az adót befizettük, nem tehetünk róla, hogy ellopták és nem arra használták, amire beadtuk.
Na, akkor ezzel most mi van?
 
A munka amit a fideszért végeztem sok-sok éven át, magamat, a karrieremet háttérbe sorolva, az jó volt, azt elfogadták. De amikor hibákra hívom fel a figyelmet, mert látom magam körül a döbbent és rémült arcokat és az értetlenséget, hogy vajon meddig mennek el a türelemre intésben és sarcolásban, akkor összeszorul a szívem.
 
Én azt hittem, hogy - bár nehéz lesz, a pénzhiány miatt - nagyon körültekintően fognak intézkedni, nem terhelik tovább a lakosságot, és tűzzel-vassal elfogják és börtönbe zárják a bűnösöket, s ha valami könnyítés lesz is, azt csak is a kisemberek felé, nem pedig a gazdagok felé!
De nem akarok már ebbe ismét belemenni.
 
Lezárult egy korszak, amiről kiderült, hogy mindent rosszul gondoltunk, rosszul hittünk és mindig csak MI ihatjuk meg mindennek a levét, még akkor is, ha mi vállaltuk arcunkat, nevünket értük, az országért, a nemzetért, de nincs kegyelem.
 
Már-már sajnálom, hogy nem szavaztam az MSZP-re és nem ott dolgoztam, mert ott már biztosan jó magas pozícióban lennék baromi sok fizetéssel, s nem kellene stoppolt zokniban járnunk. amivel nincs baj, csak úgy hiszem, hogy a gazdagok nem járnak stoppolt zokniban, hiszen náluk most rengeteg pénz maradt....és ismétlem, ez nem irigység, ez döbbenet, hogy lehet ilyen politikát folytatni.
 
Én a következőket vonnám le:
Semmit nem tanultak az elmúlt évek alatt, dehát honnan is, hiszen megvolt a jó kis fizetésük, házuk, vagyonuk és még csak el sem mentek a polgárok, a lakosság közé, hogy felvilágosítsák őket, mert egyszerűen lenézik őket, mint ahogy most is a szavazóikat és ha közülük valaki kritikát, akkor annak annyi. De büszkén vállalom, és majdhogynem azt mondanám, ha nem az ország lenne a tét: bukjanak meg, ezzel az óriási elvonással lázítsák fel az egész országot lesz aki majd elzavarja őket kicsit dolgozni. De csak olyan feltételekkel, amelyeket ők most megszabnak. Ugye olvastuk Rogán terveit is? Most már lassan be kell hozzam a fizetésemet, mert nem lesz mit hazavinnem, annyit kell kifizetni különböző adó címén....
 
Fáradt vagyok és nagyon szomorú azért, hogy eljuttattak engem is ideáig, pedig az nagyon nehéz, de nekik sikerült. Nem elég, hogy a munkámat elfogadták, de amikor hatalomra kerültek úgy felejtettek el, mintha nem is léteznék, most meg úgy tűnik letiltanak a gondolataimért.
 
Igazából ez nagyon megtisztelő. Végül is ők maguk csináltak belőlem "szabadságharcost", csak még nem zártak börtönbe, vagy nem végeztek ki. De ki tudja.....ez még előttem van.
 
És.... most lehet pálcát törni, utálkozni ..... és elgondolkodni.
 
J.R.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jadrankavilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr273743577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása